2010-11-10
 06:30:14

Godmorgon alla glada!

Om en halvtimme börjar folket komma in på jobbet och om drygt en timme får Malin och jag gå hem. Det har gått bra inatt också, jag hade med mig Sunes jul-dvdn med alla julkalenderavsnitten så vi har klarat oss på det i fyra timmar ;) Klockrent!
Det har tydligen snöat i typ hela landet inatt förutom här, men antar att det kommer snart!

Jag kom in i en riktig tröttperiod vid tresnåret! Nu har jag precis vaknat känns det som, lagom tills man får gå hem och sova. Haha. Men jag kommer nog sova gott iaf! Tänkte bara uppdatera er iaf att jag klarat även denna natten och att vi hörs lite senare när jag vaknat till liv!


Hade ju inte vart helt fel med en liten Alfons bredvid mig i sängen... Får åka hem till honom och gosa lite
med han snart!
(Majsen! Klart du får komma på en fika i lgh när du kommer hem!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: