2010-11-04
 19:12:13

Förvirrad,

Hallå!
Jag tror inte man kan vara mer förvirrad än jag är just nu. Allt känns jävligt konstigt, är glad och ledsen på samma gång och vet inte hur jag ska vara. Samtidigt som jag är helt slut.
Idag körde vi dom sista rundorna med lådor från Smedby så nu är det fullt med kläder i hela sovrummet och det står fortfarande lådor i vardagsrummet och köket. Och i hallen. Det enda rummet som är "klart" är badrummet..

Har fått upp min tv nu iaf och det blev bra. Skönt att slippa den stora klumpiga som stod här innan.

Jag försöker tänka positivt, det går sådär. Har haft kramper i magen hela dagen idag. Huvet snurrar och jag vet knappt vad jag heter längre. Jag hoppas verkligen att det löser sig.


Jag saknar mina vänner!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: