2010-11-22
 09:45:53

Fixa och dona,

Godmorgon!
Huvudvärken är tillbaka idag igen, som vanligt. Men det kan inte stoppa mig idag för jag måste städa.
Är ledig som tur är iaf!
Ska äta lite frukost nu och sen ska jag bege mig till Ica. Behöver handla lite mat och lite städgrejer. Har dessutom ett paket som väntar på mig där och jag anar att det är resten av fotona jag framkallade! Fick dom små i torsdags nämligen :) Dom blev så fina så! Behöver köpa några ramar till men har till dom flesta korten! Så jag fixar nog med det idag med :) Så idag blir det en riktig fixardag! Kanske tar och bakar nåt också :) Hörs senare mina vänner!


Ska även ta tag i resten av de tomma kartongerna som ska bäras upp till vinden, och försöka rensa ut ur förrådet i lgh! Den är full med skit just nu.. Grejer som ska slängas och sånt.
FAN VAD SKÖNT DET SKA BLI NÄR DET ÄR KLART HÄR!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: