2010-11-03
 21:43:39

En nästan helt vanlig onsdag,

Haha, fan vad dålig jag är! Har inte bloggat sen igår, och jag lovade ju lite bilder, haha. Men det kommer inte idag heller. Imorgon slutar jag vid tre och sen är jag ledig så då ska jag få iordning helt här tänkte jag och ta lite bilder!
Idag har det varit full fart sen jobbet, träffade Sofia en snabbis, bytte däck på bilen (inte jag, utan såna som kan - typ män), körde tillbaka till lägenheten där jag mötte upp pappan till killen som äger lägenheten som satte in ett nytt handtag till frysen som varit sönder, sen iväg på träning, duscha och storhandla. Hem, packa upp, laga mat, äta, diska. Nu sitter jag här. Jag är trött. Så nu ska jag lägga mig tillrätta i soffan och vilaaaa! Hörs imorgon!


Maja

Jag längtar tills jag får komma och hälsa på dig i din nya lya :) Synd att den ligger så långt bort bara.



PUBLICERAT: 2010-11-03, 22:44:10 | URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: