2010-11-09
 11:14:31

Det snurrar,

Höll mig vaken till halv ett snåret igår, men tror ni inte jag vaknade vid halv åtta idag eller?! Haha. Så jävla typiskt. Somnade iaf lite lätt och har halvsovit till för en stund sen. Gick upp och satte mig i soffan och då ringde Charlotta från jobbet, jag får avvakta med svar till på fredag..
Det snurrar så sjukt i huvet att jag inte ens vet vad jag heter.

Tänkte köra runt och fixa lite grejer till lägenheten idag, även handla lite mat. Storhandlade ju i onsdags men glömde lite grejer och lite börjar ju ta slut. Får se om jag hittar nån som är ledig och som vill följa med. Alltid gutt med sällskap. Har även lovat mig själv och vissa av er att lägga upp bilder på lägenheten idag! Så ska bara få bort lite av kartongerna och ta lite foton så kommer dom upp i em!
Hoppas ni kommer gilla det :)


Har ni inte sett mig i snorklingsgrejer innan så har ni det nu! :) Från Thailand -09



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: