2010-11-06
 18:58:46

Cup,

Åh, så många frågar efter bilder på lägenheten och jag skäms! Hinner aldrig ta mig tid till det och nu har det varit kaos med alla kartongerna ändå. Men jag ska försöka göra det så fort jag kan! Lovar! :)

Kom hem precis från Emmaboda. Det blev en bra dag, trots allt! Vinst i första mot Emmaboda med 5-0, vinst i andra mot Madesjö med 1-0, sen ballade vi ur totalt och spelade skitkasst tredje och det blev förlust mot Karlskrona med 1-3. Tog oss upp och vann sista matchen mot Lessebo med 6-1..
Så vi blev gruppsegrare till slut och spelar slutspelsgrupp imorgon. Möter Lindsdal 1 (så jävla tråkigt) vid elva och sen blir det Emmaboda som står som motståndare.. Två bästa i gruppen går vidare till semifinal och Lindsdal ska fylla ut dom platserna är det tänkt! ;)
Kul som fan med lite inomhuscuper iaf! Men har så satans ont i mina fötter så det blir att ta hand om dom lite ikväll så dom vill leva imorgon...

Snart kommer mina fina vänner Karin och Stina hit och vi ska mysa i min soffa framför lite Glee! Bra slut på lördagen!


Bjuder på en bild på Fia och mig från lagfesten förra helgen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: