2010-11-26
 21:52:19

Blod, var och sår. Mums!

(Jag tror också det är en vas, men så mycket finare såhär ;)
Kommer aldrig köpa blommor att ha i den ändå! Hehe)


Kom precis hem från Smedby. Har haft världens mysigaste kväll med älskade mamma och fina bröder. Det bjöds på god middag och massa snack. Johan är ju hemma eftersom han var världens klant och har skurit sönder hela foten. Haha. Det är tre veckor sen nu, och han hoppar fortfarande på kryckor, idag tog han bort stygnen och nu på kvällen tog han bort bandaget för att bada fotbad. Det såg riktigt förjävligt ut, huden har inte ens börjat läka ihop efter stygnen och det bara rann var.. Haha, mysigt va? Det var äckligare att se det än att läsa det här, tro mig.
Lite synd om han är det faktiskt. Har legat hemma i tre veckor nu och vet inte när han kommer kunna börja jobba igen. Men det suger lite att han säkert komma få fetmassa med pengar. Haha, fetmassa? Kan man säga så??

Aja, kom iaf hem nyss och jag fryser som fan. Bilen var ju mer istapp i bilen än utanpå. Den har missuppfattat det där lite..
Så nu har jag tänt alla ljus jag har i hela lägenheten för att få upp lite värme. Blir nog lite tvmys nu innan det är dags för sängen. Ska upp hyfsat tidigt imorn, vi laddar ju för cup!
Ha en mysig kväll mina vänner ♥





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: