2010-11-08
 22:06:47

Bästa,

Hade en riktigt bra kväll! Trots allt!
Fick med mig Alex till simhallen, och vi simmade! En liten stund! Haha. Men det hjälpte faktiskt! Sen satte vi oss i bubbelpoolen en sväng och pratade lite, och sen blev det bastun och mer prat. Fina vännen!
Kom hem precis samtidigt som Malin och Stina kom, dom hade kämpat mot vind och vatten och gått från Malin. Hehe, okej inte jättelångt men jag är impad! Hatar att gå, hatar regn och hatar blåst.
Vi har myst med fika och glee i soffan, dom stack nyss hem men jag måste kämpa mot klockan några timmar till. Ska jobba natt imorn så måste hålla mig vaken iaf några timmar till för att kunna sova extra länge imorn bitti..
Ska nog sätta på ett litet gleeavsnitt till.. Kan inte hålla mig.


Lätt fulaste bilden på länge, men lätt bästa vännerna!
Vi planerar förresten för en ny roadtrip, och det kommer bli braaa!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: