2010-11-11
 17:05:53

Bästa köpet,

På vägen hem från Ullared satt vi i bilen och frågade varandra om vilket som var det bästa köpet. Mitt var absolut Glee-boxen. Har tänkt köpa den sen den kom ut, men det har inte blivit av.
Jag öppnade den inte förrän jag var inflyttad här, så första avsnittet såg jag med Stina i lördags. Jag har snart sett klart hela. Haha. Alltså det är sjukt. Jag kan inte sluta titta. Har ju sett första delen av säsongen typ fem gånger och jag vet att jag kommer göra samma med andra delen.
Så idag efter mitt lilla ryck i lägenheten la jag mig i soffan och såg två avsnitt till. Det bästa avkopplingssättet!

Har sagt det typ hundra gånger, men det kommer en gång till.. Har ni inte sett Glee, SE DET!!






Malin

Visst är dom bra!! sett lady gaga-avsnittet? vet att jag tjatar om de :P

Hur många har du kvar?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: