2010-05-06
 18:28:45

Vad hände med mitt försök till ett seriöst inlägg?

Hade tänkt att lägga upp en film som jag hittade som Kim hade gjort för några år sen med massa foton på oss. Men jag vet inte hur man lägger upp en film som inte finns på internet redan? Min hjärna tänkte: Sjukt komplicerat med datorer. Och hör jag komplicerat och datorer så lägger jag ner.

Idag kom jag på den briljanta idén (som jag verkligen hoppas är en briljant idé) att rakpermanenta håret? Någon som gjort det och vet hur det funkar eller? Bra, dåligt??
Jag plattar ju håret varje dag, sjukt jobbigt. Och om jag inte gör det ser jag ut som ett jävla troll, så det är verkligen nödvändigt.
Så då måste det ju vara bra med en rakpermanering, haha. heter det ens så?
aja, jag skrev iaf mail till min frisör och frågade så jag hoppas hon är på att :)
man kanske iaf slipper att platta det varje dag..

somnade till i sängen efter jobbet idag, och efter det har jag bara legat kvar. när Kim kom hem slocknade han i soffan med en ljudbok i öronen och sen drog han på träning. så han har inte varit särskilt mycket sällskap (inte jag heller iofs..) men ikväll ska vi mysa med god mat och tv iaf. kanske en film om det hinns med innan måstet paradise hotell börjar vid halv tio!

imorgon lämnar han mig för göteborg hela helgen, han ska kolla på speedway. och Evelina och Rickard har åkt till Kalmar idag efter jobbet, för en helg där. Men kvar med ensamma mig är som tur är Emma och Jossan. Så det blir mys med dom i helgen. Det vankas fest tror jag?
Nu ska jag dra arslet ur sängen och greja iordning inför matlagningen tror jag. Kanske writar senare om det är någon som vill. Gör det säkert ändå även om ingen vill. Gör jag det inte så är det troligen för att jag inte vill. Vill jag så kanske jag inte skriver ändå. Hajar du??! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: