2010-05-06
 19:18:07

Schtinung !!

Så lätt blir ni inte av med mig. Höhöhö..
Världens konstigaste grej hände nyss.
Jag ligger här i sängen (ja fortfarande) med datorn, när jag hör en orkester utanför fönstret. Så jag drar på mig en tröja, och går ut på balkongen och tittar. Då kommer det en orkester, precis som jag trodde, men full med barn. Och på ena trumman står det Majorstuen skole. Haha.
Kom ganska snabbt fram till att dom nog övar inför 17 maj?
Kom även på att jag stod på balkongen, i en t-shirt. Och det står en massa folk ute på balkongerna bredvid. Märk att jag stod i t-shirt. Och trosor.
Ja, så nu har grannarna sett mig och min hängande rumpa. Kanske skulle bjudit på en liten dans, men jag hoppade det idag.

Nu har jag skypat med Stina i en halvtimme, och även hon fick höra den fina orkestermusiken eftersom dom gick runt huset ett par gånger och övade på sin gång. Hur svårt kan det vara liksom? Höger knä högt som fan upp i luften, sätt ner, vänster knä högt upp som fan i luften, sätt ner. Spela musik kan dom ju tydligen redan. Yeye. Nu ringde Jossan så nu ska jag vara lite social och samtidigt laga lite mat :) Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: