2010-05-04
 11:29:00

sista jobbveckan (næstan...) :)

hej!
førlåt før dålig uppdatering, men igår mådde jag verkligen kasst. huvudværken har kommit tillbaka igen så nu lever jag på værktabletter igen.
jag ær iaf lite piggare idag. och ænnu gladade blir man ju nær man inser att det hær ær min sista vecka med 5 jobbdagar fram tills den 12 juli! om man bortser från några timmars jobb den 17 maj. ja, precis. jag ska jobba den 17 maj! men det kænns faktiskt helt okej eftersom det bara ær några timmar, med dubbelt betalt också. och eftersom jag som sagt inte ska jobba på så længe sen så behøver verkligen alla pengar jag kan få. jag hinner se allt kul ændå hoppas jag :) annars får det væl bli en norgetripp næsta år før att få se allt :)
jo, det hær ær alltså min sista hela jobbvecka på rættlænge, før næsta vecka ær det rød dag på torsdagen och då ær skolorna æven stængda på fredagen, sen måndagen direkt efter ær det ær det 17 maj då. Sen måndagen efter det ær det rød dag igen vilket innebær ledigt och sen jobbar jag sista dagen på fredagen!
så det ær verkligen inte lång tid kvar tills vi flyttar hem och det gør mig vældigt glad!
men blir samtidigt ledsen før jag vet att jag kommer sakna denna staden och allt jag lært mig tycka om. och såklart mina kæra norgevænner! men som tur ær så ær dom flesta ju från kalmar och dom andra kommer man ændå hålla kontakten med øver internet :) hoppas jag iaf.. :)

nu har jag kramp i hænderna efter att ha skrivit så mycket på detta sjukt konstiga tangenbord och det har tagit mig typ 100 år. nu blir det pizzaførsæljning hær på NTG och senare blir det pizzamys i min mage! :) det luktar sjukt gott efter Bonnies morgon med pizzabak :) hon ær duktig hon, och hær sitter jag och tar lite fnuttigt betalt ;) hehe ne, jag får mina ryck jag med ibland. har faktiskt fyllt på alla kylar med dricka hela morgonen. stolt!

puss på er mina kæra vænner ♥



btw, det ær snøovæder ute. hallå, det ær maj??!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: