2010-05-10
 16:13:32

Stina :)

Fan vad underbart att vara hemma från jobbet INNAN tre idag! :) Men hade ju varit lite bättre om det hade varit sol så man hade kunnat lägga sig på balkongen och solat lite, nu är det skiftande mellan regn och sol och har varit hela dagen. Sjukt trist! 
Men visst är det ändå underbart när det regnar och luktar sommar? Det gjorde det idag och det gjorde att jag ändå fick sommarkänslor fast det spöregnade mot rutorna! :)

Fasen vad skönt med kortvecka denna veckan! Det är liksom måndag idag men ändå bara två jobbiga dagar kvar på jobbet! Sen är det långledigt! :)
Imorgon blir det att storstäda vår lilla söta lägenhet för på torsdag kommer Kims pappa med familj och ska bo hos oss till på lördag :)
Och på onsdag har jag ju fullt upp efter jobbet så skönt att ha det gjort då :)
Tror inte jag har berättat vad som händer på onsdag, och jag tänkte vänta med att berätta tills det är gjort. Lite roligt med överraskning, och det ska bli en riktig toppenkväll !! :D

Sen är det sista helgen Jossan och Tim är i norge, så det blir nog lite middag på någon restaurang på lördag, kanske tom uteservering om solen vill titta fram? Förmodlingen hänger hela gänget på, skulle vara grymt kul iaf :)

Yeye, kul att man kan skriva ett inlägg på absolut ingenting egentligen :) Verkade iaf som många gillade inlägget igår! Kul med lite respons :)
Nu ska jag nog sätta på en mysig film, snart kommer älskling hem och då blir det lite matlagning och sen ska vi nog äta upp resten av blåbärspajen jag bakade igår :) Sjukt god så jag längtar som fan, haha. Längtar tills man har en egen lägenhet så man kan börja baka lite bullar och sånt. Här har vi inte såna grejer ju.. Plus att det är så satans dyrt med vissa ingredienser. Men snart är man tillbaka i billigasverige igen :D


Måste ju gratta min fina vän Stina som fyllde år igår !!

Världens bästa minnen med dig vännen!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: