2010-05-22
 15:37:52

Trött, som vanligt...

Jag är helt slut. Gick hem från Evelina och Rickard vid elva igår för jag höll på att somna. Somnade en timme när jag kom hem sen låg jag vaken till två, halv tre. kan inte andas och inatt mådde jag illa bara för att jag hade så ont i halsen.
Somnade iaf om och vaknade vid tio. Gjorde lite gröt till frukost och satte mig ute på balkongen någon timme, sen kom Emsen och vi gick hem till Jeppe och la oss på deras balkong istället. Hehe. Men sen gick solen i moln så vi ringde Evelina och Rickard som precis skulle in till stan så dom hämtade upp oss med bilen och så åkte vi in dit. Jag har känt mig som en zombie hela dagen och gör fortfarande. Kom hem precis och tänkte sätta mig ute på balkongen igen en stund, sen får vi se vad som händer ikväll.
Sommarn har verkligen kommit till Oslo! Har gått med linne och shorts idag och då har inte ens solen varit framme hela tiden :)
Hoppas på sol imorgon och måndag när vi är lediga och allting är stängt så man kan ligga och pressa och softa hela dagarna :)

Puss och kram ♥

BARA EN VECKA KVAR TILL FLYTT !!


Thorhanne

Great site keep up the good work



PUBLICERAT: 2011-10-03, 08:56:30 | URL: http://thorhanne.blogcheapster.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: