2010-05-08
 18:48:12

Svensexa

Hemma efter en underbar dag i Vigelandsparken med sol och gott sällskap! Igår var vi hos Emma, Jossan och Tim på lite fest. Det var kul och mycket folk man inte kände, men när dom andra drog ut så stannade Emma och jag kvar. Alltid så sjukt trött på fredagskvällarna så var inte alls sugna på att gå ut och dansa :) Jag sov iaf där för jag orkade inte gå hem, hehe. Men det var en rolig kväll iaf! :)
Idag vaknade vi vid halv tolv och fick panik för att vi sovit bort hela morgonen när det var så fint väder. Så jag sprang hem och bytte om till bikini och drog fram lite frukost som vi mumsade på i Vigelandsparken. Det är en jättemysig park som ligger precis bredvid vårt hus typ. Det var fullt med folk, och jag tror vi räknade till fem svensexor bland folket som satt vid oss.
När vi suttit en stund så kom det fram två killar från det stora gänget killar bredvid oss. Dom frågade om vi kunde gå med på att spela med på deras uppgift dom hade för killen med svensexan. Vi sa såklart ja, så efter någon timme kom han fram.
Hej, jag har tappat bort mitt nummer, kan jag få ditt?
Emma: Eh, jaa.. Så säger hon fel nummer.
Så berättar han att han har svensexa och uppgiften var att ragga upp några tjejer på svenska. Eh okej?

Så går han tillbaka och säger numret till sina kompisar, och så hör vi den ena: Men vi ringer då! Haha.
Dom blev jävligt paffa när de var någon annan som svarade..
Sen fortsatte han på nästa grupp tjejer och frågade på svenska om dom skulle knulla.
Kul svensexa liksom!

Ja, det var iaf en väldigt mysig dag och det var sjukt varmt! Kom hem för en timme sen och nu har jag duschat och gjort mig iordning. Kim ringde nyss och var överlycklig. Leeds vann sin match idag och gick då upp en serie, har dock ingen aning om vilken serie dom spelat i eller kommer spela i nästa år. Men glad var han iaf och det var ju kul ;) När jag berättat att vi har det skitvarmt och legat och solat hela dagen så säger han att det ösregnat i Göteborg hela dagen, haha. Och att speedwayen, som ju är anledningen till att han åkte till Göteborg kanske blir inställd nu pga regnet. Hehe stackarn.

Nu ligger jag i soffan och väntar på att Emma och Jossan ska bli klara så vi kan bege oss till Andreas och Jeppe och grilla lite god mat och kanske spela lite kubb :) Hoppas på en lika mysig kväll som dagen idag, så hörs vi senare! Puss ♥

Jossan tog alla kort med sin superkamera, så jag bjuder bara på några av mina usla kort. Men dom andra kommer upp :)


Emma, Jossan och Tim!


en av väldigt många konstiga statyer!


Väldigt mysig sjö, där matade vi även fåglarna med
mina mariekex!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: