2010-05-02
 21:30:18

Supersöndag

Förlåt för dålig uppdatering. Men helgen har faktiskt varit skit rent ut sagt så jag har inte haft någon lust till att blogga överhuvudtaget.

Aja, jobb imorgon igen. Enda positiva är väl att Evelina ska åka med mig en stund på morgnarna nu första dagarna iaf. Ska bli kul med lite sällskap :)

Satt ju och väntade på mail från nelly igår så jag skulle kunna beställa kläderna. Fick inget alls och idag skickade jag ett nytt mail, och fick svar efter en stund. Så nu har dom skrivit över mitt konto till norge. Men när jag skulle beställa det jag bestämt mig för igår så fanns inte bikinin kvar. Piss.
Så det fick iaf bli två klänningar, dock inte den svarta jag bestämt mig för igår.
Nu ska jag städa lite här hemma, och sen ska jag sova. Hoppas ni haft en bra helg med valborg och allt ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: