2010-05-21
 17:10:19

Sommarn har kommit !!!

Idag är det sjukt varmt ute! När jag kom hem låg jag och sov några timmar sen gick Kim och jag ut och satte oss på balkongen. Höll på att svettas ihjäl!
Efter någon timme ringde Evelina och Rickard och frågade om vi ville med till Frognerparken, och självklart ville vi det :) Så vi mötte upp dom och gick ner och satte oss. Men då kom ju självklart massa moln fram, men det gjorde verkligen ingenting för det var supervarmt ändå!
Nu har jag precis duschat och håller på och äter lite, killarna är iväg och spelar tennis och jag, Emma och Evelina ska till Ikea och mysa! Sen ikväll blir det grillning hos E och R. Mysfredag!


Vigelandsparken för några helger sen! 



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: