2010-05-19
 13:05:52

Sjukling

Ja, jag är sjuk! på eftermiddagen igår började jag känna mig riktigt hängig och huvudet bara dunkade. När jag kom hem blev jag riktigt dålig och mådde illa som fan.
resulterade i ett jäkla spring mellan sängen och toan, sen när kimsing sprungit ner och köpt tabletter till mig yrade jag mig till sömn.
eftersom även bonnie på jobbet är sjuk fick jag gå upp imorse och köra maten. gick sådär, hehe. blev helt svimfärdig och mådde illa. kom iaf hem vid nio och somnade bums och vaknade nu vid halv ett. huvudvärken är lite bättre men har fortfarande feber.
hoppas verkligen jag kan jobba imorgon, för missar ju så många dagar i maj pga röda dagar. behöver ju pengarna i sommar när jag är ledig!

nu ska jag se om jag orkar ta mig upp och göra mig något litet att äta. hörs senare ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: