2010-05-27
 19:24:11

Sista kvällen..

Hallå!
Blev så glad när jag fick se min röda lilla stjärna stå där på tågstationen och vänta på mig! Där stod även en nysnaggad bror och väntade, lite oväntat! Inte att han stod där och väntade, men att han var nysnaggad.... :)
Hann iaf med det tidiga tåget, så var där ute redan vid fyra. Sen körde vi hem och lämnade Johan i Son och sen tog jag bilen och körde mot storstan igen.
Efter en liten felrunda kom jag till Oslo vid fem, och då stod Kim ute och väntade med packningen. Nu är bilen proppfull, och bara två kartonger och en väska har vi kvar till vår tur på söndag. Men vi ska ju även ta frysen och två tv med oss (en är världens minsta som vi hade här en vecka men sen fick panik på) så det blir nog fullt ändå.. 

I bilen in mot Oslo ringde även min kära Karin och höll mig lite sällskap :) Fy fan vad jag längtar hem nu! Men bara tre dagar kvar :D

Nu har vi precis ätit god middag, och Kim står och diskar för fulla muggar. Ska ta tag i den sista städningen nu med, för klockan 8 kommer ju hyresvärden och ska titta in. Får hoppas allt går bra :)
Ha en mysig kväll. Det är ju sista kvällen för Kim i Oslo så vi myser nog till det med en film sen tror jag :)

IMORGON KOMMER MAMMA :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: