2010-05-28
 11:30:54

Sista gången.. Sista dagen

Idag ær jag glad. Det var idag sista gången jag behøvde bæra och tråckla in alla baguetterna i bilen. det var sista gången jag var tvungen att køra bakom ett pucko i trafiken. det var sista gången jag behøvde stå i dom førbannade køerna. det var sista gången jag var tvungen att stå och vænta på att vaktis ska øppna en av skolorna.
Allt jag har hatat i två månader var idag charmigt.

Men det ær lite sorgligt, før sista dagen på jobbet betyder sista dagen med alla toppentjejer. Særskilt min Bonnie :)
Så vi ær lite ledsna hær idag.

Mamma ær på væg, lillbilen ær packad, Kim åker om två timmar, jag har TRE timmar kvar på jobbet. Och efter det behøver jag aldrig mer træffa dom hær tjattanterna till lærare och trøga høgstadieelever. Kommer dock sakna alla goa elever också :)

Jaja. Nu ær det hamburgerførsæljning på toppnivå som gæller. Hørs senare ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: