2010-05-21
 10:07:39

ær det ens lagligt?

jag tror inte det ær lagligt att gå upp såhær tidigt. klockan ær nu 10 och jag har varit uppe i 7 timmar. jag ær så trøtt så jag vet inte vart jag ska ta vægen!
sov dessutom inget bra dom timmarna jag fick, vaknade och trodde att jag førsovit mig hela tiden. enda gången det var vært att vakna nær jag fick sms av min bæsta væn karin (01.00...)! blev så glad, saknar dig!

får iaf sluta om några timmar, och då ska jag hem och sova! ska bli skønt med helg och vi ær ju lediga på måndag också så det ær underbart!
vi har bestæmt oss før en vældigt lugn helg, dels før att det var rætt myckt førra helgen och att ALLA ær sjuka. om vi orkar ska vi ha myskvæll hos evelina och rickard ikvæll iaf. ska førsøka ta tag i packandet och stædandet i helgen också. flyttar ju snart :D

hoppas ni mår bra allihopa och ær lite piggare æn mig.. (får gærna pigga upp mig med en liten kommentar...:) )

klem klem ♥ (norges fulaste ord, enligt mig...)


Christina Marie

KLEM! KLEM! KLEM! ;) ha en fin helg der nede



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: