2010-05-23
 13:35:38

Present

Har idag satt mig ner och grejat med vår present till mamma! Hon fyllde ju år när vi var i thailand och om några veckor ska hon ha sin fest! Så vi syskon har väntat med vår "stora" present till det! (Gav ju henne några små i thailand..)
Jag tror hon kommer bli superglad !! :)

Jag mår riktigt kasst idag. Trist, för det börjar bli finare väder ute nu. Men jag orkar inte ens ta mig ur sängen. Tur att vi är lediga imorgon med så jag får en extra dag att kurera mig. vill ju kunna jobba dom fyra dagarna jag har kvar nu på jobbet!
Men blir det inte bättre under dagen idag ska jag nog ta och ringa någon sjukvårdsupplysning och kanske få något tips, för så här orkar jag fan inte må.
Det ser verkligen förjävligt ut här hemma, massa smutstvätt och disk överallt. Eftersom det kostar att tvätta i vår tvättstuga och vi har noll kronor på tvättkortet har jag fått tillåtelse att tvätta både hemma hos Andreas och Jeppe, och Evelina och Rickard. Men när vi har varit där nu i helgen har vi ju självklart glömt tvätten, plus att ingen av oss har orkat ta tag i det ordentligt.
Funderar nu på om vi behöver tvätta mer den här veckan, vi klarar oss nog egentligen tills på söndag när vi ska hem.. Jaja, vi får se. :)

Nu ska jag nog sätta på en film och vila. Puss ♥


Min fina mamma i Thailand :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: