2010-05-26
 19:54:50

Nöjd och glad.

FY FAN VAD TRÖTT JAG ÄR! Blev färdig med städningen runt sextiden, och då var middagen färdig. Blev spagetti och köttfärssås idag (som igår..) haha. Vi måste ju tömma förråden, frysen och kylen. Och köttfärs och pasta har vi massor av!
Nu är det iaf städat och fint, och färdigpackat. Så nu står alla flyttkartongerna precis innanför dörren så det bara är att bära ner allt imorgon.

Blir ju en utflykt för min del imorgon. Haha. Skulle ha fått låna Rickards bil och kört ut till Son ikväll och hämtat min bil hos Johan.. Men det gick tydligen inte eftersom han inte kommer till jobbet imorgon då, så jag får ta tåget ut imorgon direkt efter jobbet. Går nog bra, men sjukt dyrt.. Jaja.
Sen när jag kommer hem är det bara att packa ner grejerna, så det är tomt på kartonger imorgon kväll när hyresvärden kommer.

Jag älskar att ligga i soffan och ha en nystädad lägenhet runt omkring mig. Och idag slog jag även till stort och packade ihop tvbordet, och bytte så nu har vi ett vitt tvbord istället för det svarta. Blev mycket snyggare så nu ångrar jag som fan att jag inte gjort så innan ;)

Funderar på att sätta på en film och ligga och njuta lite. Kim stack precis iväg till Andreas & co, jag och Evelina funderade på en prommis men vi orkar inte. Hehe. (Såg även att Kim köpte med sig en påse chips hem efter jobbet, så den är nog tom när han kommer hem.. Måste ju tömma alla skåpen på mat nu innan vi flyttar...)


Gammal bild från Gran Canaria



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: