2010-05-24
 16:38:22

Nikon D3000 :)

något jag bestämt mig för att köpa direkt när jag kommer hem är en systemkamera. och nu har jag suttit en stund och tittat ut lite olika, och jag tror att jag har bestämt mig :)
men jag är ju verkligen ingen expert på sånt här, så om någon av er har några synpunkter får ni gärna skriva en kommentar :)

har iaf "bestämt" mig för en Nikon D3000, man får den på siba för 4490 och då ingår en väska och 2GB minneskort.

Jag hoppas verkligen att jag ska bli nöjd med mitt köp och att det är en bra kamera :) är ju som sagt ingen expert så jag vill bara ha en enkel bra kamera och det ska denna vara har jag läst.. :)
ska bli kul och jag längtar tills jag köpt den! hehe.



just nu ligger vi i soffan halvdöda, kim har också blivit lite sämre nu stackarn.. vi har iaf ätit världens brakmiddag och vi tog oss ut på en promenad innan och handlade lite mat och massor med frukt! köpte bl.a mina jordgubbar som jag längtat så länge efter :D
snart ska kimsing spela pokerturnering och då blir det tv och film för mig resten av kvällen (förhoppningsvis, för det betyder att det går bra, hehe)

ha en trevlig kväll, så hörs vi kanske senare eller imorgon! Puss ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: