2010-05-01
 12:43:43

Nelly

Godmorgon!
Eller godkväll känns det snarare som för mig. Har varit klarvaken sen klockan sju, haha. Har legat i soffan med datorn, satt och letade kläder på ellos ett tag för jag har fått en sån där kod så man får rabatt, hehe. Men jag hittade typ bara ett par snygga skor så då kändes det lönlöst. Så jag gick istället in på nelly, och där hittade jag mer! :)
Har hittat två klänningar, en jättefin sommarklänning som jag tror jag ska ha på någon av tjejernas student och kanske mammas fest :) Får se hur den sitter bara. Sen är det en snygg svart klänning också :)
Tror faktiskt jag ska köpa mig en bikini till också ... Haha. Jag är fan bikiniberoende, detta blir den tredje jag köper för detta året, och då köpte jag en i thailand och två precis innan. Men det är ju så kul att kunna variera och man tröttnar så fort på dom tycker jag :)
Denna är iaf superfin och blir perfekt till sommaren och egyptenresan! :)

Nu sitter jag bara och väntar på ett mail från nelly. Blev ju så sjukt komplicerat när jag skulle beställa för jag vill ju såklart ha det hit till norge. Jag kunde ändra adress till min norska men inte landet, så jag fick ju felmeddelande hela tiden. Så nu har jag skrivit mail till kundservicen och fick svar att hon kunde ändra mitt konto till norskt istället. Så jag ska bara få klartecken nu att det är klart så jag kan beställa allt :)

Kim ligger fortfarande och sover, dom var ju ute igår grabbisarna och han var inte hemma förrän 4. Och då vaknade jag ju såklart och kunde inte somna om. Och eftersom jag ska ut ikväll så blir det inte mycket sömn för mig denna helgen. Men men. Får bli en riktig slappdag imorgon igen som alla söndagar :)

Tänkte lägga upp bilder på kläderna men orkar inte leta upp dom igen, så jag får visa dom när dom har kommit istället :) Puss ♥


Bild från thailand i vintras!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: