2010-05-04
 22:20:11

Mysdag!

Idag följde Evelina med mig på en sväng efter jobbet. Hehe, vi åkte och hämtade Emma vid hennes jobb och handlade lite maaat. Det var den roligaste dagen på länge, och många goa skratt. Hamnade lite vilse också men vi hann dit i tid tills hon slutat, kanske inte blev den bästa överraskningen direkt eftersom vi var tvungna att få lite experthjälp vart vi skulle. Det slutade med att hon fick möta oss vid ica..
Vi handlade lite grillad kyckling, potatissallad, bröd och för min del melon :) Sjukt gott!
Sen åkte vi hem till mig och åt och mös med en film. Har ni inte sett Law abiding citizen så är den filmen ett måste !!
Tack tjejer för en riktigt mysig dag!

Efter filmen gick dom hem och jag hoppade in i duschen, sen blev det lite diskning och strök alla kläder som Kim tvättade igår. Nu har vi gosat ner oss i soffan och kollar på Paradise Hotell :) Sen blir det nog sängen för min del tror jag.
Nu börjar paradise igen så vi får höras imorgon igen :) Puss ♥


evelinaa

tack sjælv min fina tjeeej!! jag kommer sækert vara minst likaglad idag nær vi åker hem!!=)pussss



PUBLICERAT: 2010-05-05, 13:44:50 | URL: http://evelinaholmberg.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: