2010-05-25
 21:17:11

Melodifestival?

Var en diskussion på radion idag om vad man tycker om melodifestivalen. Och jag kunde fan inte bestämma mig då. Men nu sitter jag banne mig framför det ändå... Haha.
Alltså jag tycker det är lite mysigt med själva grejen, det är tradition liksom. Men kan ju inte säga att kvaliteén är särskilt hög. Och eftersom vi ska se finalen på lördag, med mamma, moster Mia, Emma och hennes familj, så får man ju hänga med lite :) Dessutom är det ju i Oslo så då är det ju lite kul...
Kim tycker det är dödstråkigt så han har väntat med disken för dagen, och att börja packa så han kan göra det nu. Haha.

Någon som tycker melodifestivalen är BRA? :)




Hörde precis Kim nynna med lite i en av låtarna.. Visste att han var en liten schlagerfantast 
innerst inne..  Hehehe..



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: