2010-05-13
 16:03:28

Loveboat !! :)

Hej allihopa!

Har verkligen inte tid att skriva egentligen. Kims familj kommer närsomhelst (tror vi) och jag är inte riktigt färdig med städningen och det hade varit skönt med en dusch innan också. Ikväll bjuds det på tacos, sen får vi se vad vi hittar på!

Gårkvällen kvar helt super! Efter jobbet så åkte jag hem och duschade och gjorde mig iordning! Sen när Kimsen kom hem och var färdig stack vi till Andreas för att dricka lite gott och äta pizza innan vi mötte upp dom andra och åkte till Aker brygge! Där mötte vi resten av folket vi skulle spendera kvällen med, ca 100 pers.. ;)
Sen gick vi ombord på Loveboat, där vi tog ett bord och satt och umgicks och hade allmänt trevligt någon timme. Riktigt mysigt!
Loveboat var alltså en båt (för er som inte fattade det) som Yatsi anordnade en kväll på, med bar och dansgolv! Vi var ca 100 pers, mest svenskar, och det var riktigt gutt! Fint väder var det, oftast iaf, hehe. Men det blev lite kallt när vi kom ut på havet så då gick vi ner och hittade ett bord och fortsatte myset :) Sen dansade vi lite och när vi kom tillbaka till land vid halv elva-tiden gick vi vidare till Yatsi och blev bjudna på sommarbuffé, gott gott! Alla var rätt trötta eftersom båten kändes som "festen" så det var dött ett par timmar, men sen mot nattimmarna kom dom flesta igång och det blev en riktigt rolig kväll! Vid tvåtiden tog vi taxi hem efter partande sen klockan 5, nöjda och glada. Som vanligt hade vi en inneboende över natten, eftersom killarna har en nyckel att dela på och Sebastian sov så gott...
Så imorse när vi vaknade gjorde jag hotellfrukost till mina grabbar, Kimsing och Andreas, och sen dess har jag alltså storstädat.

En riktigt lyckad kväll med goda vänner och en bra avslutning (nästan) på vårt Osloäventyr! Två helger kvar väntar...

(familjen Jensen kommer inte än på en timme så hinner lägga upp lite bilder OCH duscha! )


Kim och jag på båten :)


Tim, som fixade alla biljetter :)


Emma och Evelina :)


Haha, härlig bild! Jossan och Emsen :)


Jossan och Evelina :)


Emma och Jossan :)
(såå typisk jossemin !!!)




Hoppas ni har det bra allihopa, tänker på er! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: