2010-05-25
 18:34:38

Lite deprimerad..

Ja för idag har jag packat. Jag har laddat upp hela dagen för att packa hela kvällen. Och det tog en timme?
När jag var färdig tittade jag på min patetiska hög som skulle föreställa mitt liv under 8 månader. Visst, har redan skickat hem typ 4 väskor med skit, men hallå?
Fick ihop fyra lådor. Och då är mina kläder inräknade.
Har en liten skara kläder som jag ska använda nu under mina dagar kvar i oslo. Plus då duschgrejer och sånt. Men lägenheten är nu tom på grejer, och imorgon ska jag sluta någon timme tidigare för att åka hem och storstäda hela lägenheten, för på torsdag kommer vår hyresvärd hit och ska titta så allt är okej, och sen ska Kim och hon till banken på fredag morgon så vi får tillbaka våra pengar :) Hoppas hoppas att hon tycker att allt ser okej ut :)
Nu orkar inte jag skriva mer, sitter på Kims dator och han har någon jävla inställning så under varje ord man skriver blir det rött, som när man skriver på works och stavar fel.. Sjukt irriterande och jag ser ju inte vad jag skrivit..
Uppdaterar nog lite senare :) Puss! ♥ FYRA DAGAR KVAR!


Kom på att jag inte lagt upp några bilder på vår lägenhet, så bjuder på bilderna som var på annonsen. "Vardagsrummet" är dock mycket mörkare och helt annorlunda möblerat i verkligheten. Men vi har det mysigt ändå :) Här är köket!




Balkongen


Köket igen :)


Har mycket större soffa och soffbord som tar upp hela rummet typ..


Badrummet


Badrummet igen.

Nu ska vi vila lite :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: