2010-05-05
 21:55:38

Kimsing gull.

Paos i paradise hotell och då får man passa på att skriva. Har haft fullt upp hela dagen idag.
Efter jobbet åkte jag och Evelina in till stan, parkerade bilen och tog en runda på Gina tricot. Evelina sa den fina meningen: Hoppas det är rea nu.. Och vips! Så var det rea. Och heja vilken rea det var!
Jag hittade en najs tröja för 29 kr, en scarves för 19 kr, och lite annat smått och gott. Sen när man kom hem så låg Nellyklänningarna och väntade på mig i postlådan. Inte helt fel, och dom satt väldigt fint och var sköna som tusan :)
Men nu får det vara slut med shopping innan jag åker hem. För nu ska jag spara tusan sista månaden. Har lite panik efter att ha betalat resan i måndags så nu är det plötsligt mycket mindre på sparkontot igen. Trist som fan, men man vet ju iaf att det kommer något gott ur dom "förlorade" pengarna :)

Efter stanrundan gick jag hem och tog mig en skön dusch. Sen ställde jag mig och lagade god mat, pommes, lövbit och beasås tills min Kimling skulle komma hem. Han jobbade nämligen över idag, men när han kom hem så säger han: du vet väl att jag får mat på jobbet när jag jobbar över??
Tack för den. Haha, så jag fick äta mysmiddag för mig själv. Gullungen hade iaf med sig en present med sig till mig idag, hehe. Han stack nyss iväg på fotboll så nu har jag legat i soffan med täcket och myst till en härlig film.

Nu börjar paradise igen, lovely. Så skönt sköna människor och kommentarer alltså! Nu ska jag iaf tillbaka till soffan med täcket och mysa. Saknar mig Kimsing ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: