2010-05-23
 11:08:00

Glad!

Nyss vaknat, kollar ut genom altandörren. Och det är halvmolnigt.. Hade hoppats på solsken som bara den idag så man kan njuta av solen när man är ledig! Jaja. Kanske blir bättre längre in på dagen :)

Idag är jag glad! Om en vecka exakt sitter jag i bilen på väg HEM! Det är helt toppen :)
Men jobbigt när man tänker på allt som måste göras denna veckan. Städa, packa, hyresvärden ska komma hit och se hur vi har skött oss, vi ska till banken och få ut våra pengar.. Hämta bilen i Moss.
Blä.
Jag håller tummarna så jäkla hårt för att det ska vara fint väder när jag kommer hem! Jag är helt kritvit och jag vill inte se ut sån här på alla studenter och grejer som ligger inplanerade i kalendern :)
Har ju fem veckor där jag ska sola järnet är det ju tänkt! Och där ingår en vecka i Egypten med min älskade Karin!

Lycka till alla liffenbrudar som ska spela match idag! Tänker på er! ♥


Vid någon av våra tre smålandscupvinster! :)
Kan vara 2008?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: