2010-05-30
 22:31:18

Glad, men trött.

Jag är helt slut. Det har varit en fullspäckad dag.

Kyrkan var mysig, som vanligt. Och jag träffade inte bara Malin, utan även Stina och Alex, Ulla och Anna var också med. Så kul att träffa mina fina vänner igen :) Bestämde längre träff på tisdag!

Hann hem och började packa upp innan Karin kom, det var kul att träffa henne igen. Men jag är helt svullen i min hals igen och har riktigt ont och jag var så trött efter dagen så jag var verkligen världens sämsta sällskap. Behöver sömn i min säng och en liten sovmorgon imorgon tror jag.

Imorgon är det ju dags för fotbollsträning igen, lite nervös är jag ska jag väl erkänna. Har inte tränat på länge nu eftersom jag varit sjuk, och innan dess var jag ju verkligen inte vältränad någonstans.
Hoppas verkligen det går bra.

Mitt rum ser ut som fan just nu, hann som sagt börja möblera om här lite och packa upp, men halva rummet ser ut som kriget, plus att det står massa kartonger och väskor nere i hallen som är oöppnade. Så jag har att göra imorgon..

Nu ska jag iaf sova. Natti natti ♥


Mina tjejer på K-J förra året!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: