2010-05-31
 14:06:35

Första semesterdagen...

Har alltså hittills bestått av städning.. Är nästan färdig, skulle just rensa ur mina byråer och packa upp mina kläder. Men mina tre små byråer som nu finns i mitt rum är väldigt gamla och slitna. Jag skulle imorgon ha rustat upp dom ordentligt med någon fin färg, men såg nu att det troligen är helt omöjligt att få dom att se någorlunda okej ut. Dom är gamla och slitna helt enkelt. Så i eftermiddag ska mamma och jag försöka hinna med ett besök till Ikea och inhandla nya. Hoppas vi hittar några med rätt storlek annars är det kört i mitt rum.
För er som inte har varit här så bor jag ju på vindvåningen som vi har inrett... Det är alltså snetak och högsta möjliga höjd för ett par byråer är alltså 70 cm... Hehe. Jaja..

Tänkte ta kort och visa er hur det ser ut, men nu har jag ju alltså hela rummet fullt med kläder så det känns inte som ett bra tillfälle. Lovar att visa så fort det är färdigt :) Är nöjd med övriga resultat iaf, har rensat ut en massa skit så nu är det rätt så tomt, men mysigt.
Känns extra skönt med dubbelsäng igen efter 8 månader i en 1,20 säng, och då med en galen sängkamrat (slag och sparkar) varje natt.. Hehe, trångt !!

Ska göra mig iordning nu och äta innan det blir en tur in till stan med mamma, sen träning! Efter det ska jag träffa älskling! ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: