2010-05-15
 13:26:14

Folk åker, folk kommer...

Nu är vi ensamma igen. I max 1 timme, för sen ramlar det in folk från Moss. Johan, Olle och Emelie ska komma hit och bo här tills måndag. Så det blir lite snabbstädning nu för att återigen flytta bort bordet och bädda sängar på golvet ikväll.
Det är kul med gäster! Men ska bli skönt att få bo själva nästa helg igen :)

Igår när jag kom hem från jobbet, så la jag mig och vilade en stund för att få bort den värsta huvudvärken. Sen tog jag mig en dusch och så kom Kim hem från jobbet och familjen Jensen kom hem för en snabblunch. Sen tog vi oss ut i Oslo! Vi gick till slottet, för att kanske få se ett vaktbyte, men det fick vi inte denna gång heller.. Sen gick vi till Aker brygge och köpte oss en glass i solen och mös på trappan ut mot vattnet :) Jättemysigt! Ska ni till Oslo någon gång måste ni åka dit !!!
Sen bokade vi bord på restaurang på kvällen och vandrade vidare mot Oslo city där fotbollsbutiken och BR leksaker låg högt på listan.
När vi sen skulle tillbaka till Aker brygge för restaurangbesöket så var vi så trötta i våra ben efter all vandring så vi tog trikken. Det var en väldigt mysig dag som avslutade med god mat på restaurang och sen en film hemma i soffan! Vi hade några trötta pojkar som somnade nöjda och glada med godis i magen också :)

Imorse tog vi en liten sovmorgon, och sen började lekandet. Kims lillebröder tycker det är väldigt kul att hoppa och leka med Kim. Gulligt.
Men nu har dom alltså begett sig mot Göteborg för liseberg imorgon och nu vilar vi för fullt. Ikväll blir det återigen ett resturangbesök, men denna gången med hela oslogänget! För på tisdag flyttar Jossan och Tim hem till Kalmar, sen får vi se vart kvällen tar oss. Nu ska jag vila en stund innan det är dags för lite dammsugning och städning och sen ta emot våra nya gäster!
Ha det bra ♥


Johan och jag i Thailand 09



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: