2010-05-17
 19:33:39

Fest hela helgen

Åh, har haft helt fullt upp och har inte orkat sätta mig att skriva ner allt.

Johan, Olle och Emelie kom ju iaf i lördags! Vi var själva i en timme ungefär innan dom dök upp! Emelie skulle på bröllop nästa helg så vi gick ut på klänningsjakt i Oslo! Tyvärr hittade vi ingenting och efter ett par timmar så var vi trötta och gick hem.
Sen tog jag en snabbdusch och gjorde mig iordning och sen drog vi ut allihopa för att möta upp hela gänget för en middag på Yayas! Jättemysigt var det, och vi var 16 pers :)
Efter middagen gick vi hem till Evelina och Rickard och fortsatte festen. Johan & co drog till en annan fest i 10 min, men kom tillbaka efter att polisen förstört den andra festen ;)

Emelie lärde oss Beat it-dansen, så vi drog en uppvisning för hela gänget (och det var helt fullt i E & R lägenhet) vilket uppskattades! Johan och Olle är ena hejare på att dansa dom. Är lite förbannad på mig själv att jag inte filmade detta underbara ögonblick... :)

När klockan närmade sig halv ett skulle dom andra in till stan, men Kim och jag var inte alls sugna på två Yatsikvällar i rad (Eftersom vi var där igår med) så vi drog hem och sov. Vilket var riktigt bra gjort för igår var det fest !!! O fy fan vilken kväll :)
Skönaste kvällen på länge!

Eftersom Johan & co var ute på lördagen och vi har haft besök i flera dagar så var vi väldigt trötta igår och det ösregnade, så vi tog en heldag i soffan/sängen med film! Vi planerade in ett besök på Colosseum, biosalongen bakom huset, men vi orkade inte ens ta oss dit!
Så på eftermiddagen tog vi oss varsin dusch och gjorde oss iordning för ännu en fest. Sen tog vi oss bort till Andreas, Jeppe och Basse där det redan var fullt med folk och folket fortsatte att strömma in!
Det var länge sen jag hade så kul på en fest, riktigt lyckat! Och kvällen fortsatte på Yatsi där vi öste rejält innan det var dags för taxi hem!

Har hänt en massa kul detajler i helgen men jag orkar inte skriva mer än så här. Skriver ett inlägg lite senare om dagen idag. Men nu måste jag vila.. :)
Lägger upp lite bilder från helgen iaf..


Bjuder på en bild från middagen i lördags...
"Är man på thairestaurang ska man äta med pinnar..."




Vill demonstrera hur det sett ut i vår lägenhet dom senaste dagarna..


Kärleksparet :)


Basse med middagen för kvällen..


Evelina bjöd på ännu en sovrumsbild för oss..


Gillar att det nu är ett nytt kärlekspar i stan.. ;)


Sista bilden för kvällen..

Nu ska det komma upp Oslobilder på facebook med
tänkte jag när jag ändå är igång! :)
Ha det gott så länge ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: