2010-05-11
 20:12:17

Feel a little bit bad...

Förlåt mina vänner, får ju dåligt samvete när jag inte skriver.. Hehehe.

Evelina hängde med mig hem efter jobbet idag, hon hade ont i ryggen stackarn. Så då får man ställa upp som den forne massagemvgare man är! Alla dom som fattade det ordet, räck upp handen tack :)
Efter massagen satte vi oss och tittade på massa sjuka videos på youtube, och pratade en massa såklart :)
Kommer sakna min Evy när vi flyttar hem! Men hon får bannemig ta med sig Ubbe och Rickard och flytta hem hon också. Vad finns att göra här när vi har flyttat liksom? :D

När hon gick skrev Kim sms - på väg hem nu - så då var det dags för matlagning! Min lille Kimsing har ju spelat fotboll idag! Korpenfotboll med manpower var det för både honom och Andreas idag. Hade tänkt att åka och kolla först, men ingen vill joina så jag stannade hemma istället. Har ju faktiskt sett varenda match han har spelat här! (1...)
Satt istället och kollade på fototapeter, fy fan vad snygga det finns. Är grymt sugen på en sån till vår lägenhet som vi ska köpa (?) någongång i framtiden... Sjukt dyra dock. Men då får det helt enkelt sparas !! :D

Förresten... Kim vill ju alltså köpa en lägenhet, och jag tycker det känns säkrare att hyra en tills vi vet vad vi vill göra i livet (mogen som man är).. Men blir ändå jävligt sugen på det. Hittar vi en som vi absolut vill ha, så är det ju bättre att betala hyra till sig själv än att "slänga" bort pengarna till någon annan som Kim kallar det. Och det kan jag ju hålla med om. Åsikter någon ??

Aja. Kan ju vara bra att skaffa bra jobb till oss båda först, sen får vi se. Nu ska jag gå och handla mat. Imorgon är det ju stress iväg efter jobbet och på torsdag är det stängt, och vi behöver mjölk och sånt tills familjen Jensen kommer på besök :)
Blev alltså ingen storstädning idag, det får bli på torsdag när det är ledigt istället! :) Hoppas på mulet väder så man slipper få dåligt samvete! Höhö.


Kim och lillebror Simon i Danmark för några år sen.. Lika? :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: