2010-05-24
 10:23:37

Ett riktigt liv, tack.

Önskar jag kan bli frisk så jag kan vara med mina fina vänner nu sista lediga dagen.. Men det ser inte ut som att jag ska bli det. Imorgon är det dessutom jobb igen och jag vet inte om jag orkar jobba. Piss.

Igårkväll orkade jag inte göra någonting, eller jo jag gick ner till kiosken här nere och köpte mig en glass och en påse chips. Sen la jag mig i soffan igen med täcket och satte på Alice i underlandet.
Tyckte den var rätt mysig :)
När den nästan var slut kom Kim hem från killarnas fisketur. Hehe, det hade nog inte gått så bra för dom. Rickard hade fått tag i två fiskar och en anka, Jeppe hade fastnat i en boj och jag vetifasen vad dom hade gjort. Hade vart kul o se det där alltså..

Jag är så förbannat sugen på att skaffa oss ett "riktigt" liv nu. I kalmar, med jobb och en fin lägenhet. Börja leva ett "normalt" liv. Vi har ju verkligen haft det kul här också, men det känns så tillfälligt att man inte riktigt kan leva avslappnat, man bor i en lånad lägenhet med lånade möbler. Man jobbar och sover, känns det som. Förutom nu sista månaderna när vi faktiskt har hittat på massa saker efter jobbet, men jag saknar ändå det "normala" livet hemma, med träning och alla mina underbara vänner och familj.. Att man kan planera in roliga saker och man har tider att passa. Det längtar jag efter :)
Jag hoppas så himla mycket att både Kim och jag kan få ett fast jobb och att vi hittar en lägenhet som vi trivs med. SNART!

Nu ska jag få i mig lite frukost. Tror det får bli lite gröt idag med. Gottgott :) Puss ♥



Fin älskling när vi åt middag i sjöstugan förra sommaren :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: