2010-05-14
 10:16:13

bitterfitta...

inatt har jag inte sovit ett skit. jag har varit varm och frusit i omgångar och haft værldens huduværk. trodde helt seriøst att min huvud skulle sprængas. blev några tabletter inatt men inte hjælpte det ett skit :(
så jag var lagom glad nær jag vaknade idag. då børjade jag dessutom må illa. fick iaf i mig lite yoghurt och drog mig ivæg till jobbet.
ja, och det var ju ganska så onødigt det.. har haft øppet i en timme och 7 mn nu och jag har inte sett en mænniska. vem var idioten som sa till min chef att skolan ær øppen idag?!
har ju gjort 9 panini (varav 1 fick bli min frukost), 18 bullar och två sallader. plus dom 10 baguetterna malin gjorde till mig imorse.
VAD FAN GØR JAG HÆR?????

ja, och kims familj kom ju igår. så jag skulle ha møtt upp dom nu vid elva nær jag slutat men nu måste jag hem och sova istællet. kim slutar vid 1 så då får jag pallra mig upp och gå med honom och møta upp dom. som tur ær så finns det værldens størsta lekplats i parken som ligger precis vid oss så dom skulle underhålla sig dær under tiden.

ikvæll blir det middag på restaurang om min kropp tillåter! mys! vi har ju bott i oslo i snart 8 månader och har unnat oss restaurangbesøk 1 gång, nær kim fyllde år. så nu blir det dags igen!

ha en toppendag puss! ♥





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: