2010-05-09
 12:08:18

9 maj :)

Ligger fortfarande i sängen, vaknade med sån sjuk huvudvärk igen. Börjar gå över nu med ett par tabletter i kroppen..
Kvällen igår var mysig! Vi gick som sagt hem till Jeppe och Andreas och grillade supergod mat! :) Sen spelade vi spel och snackade. När klockan närmade sig halv tolv gick Emma och Jossan hem, jag stannade kvar en stund med grabbarna, men sen gick jag hem runt kvart över tolv och somnade direkt.

Idag kommer min Kimsing hem! :) Har saknat honom. Så jag ska städa lägenheten snart och sen ska jag laga mat till han kommer hem tänkte jag! Kanske baka något gott också :) Vi måste börja tömma frysen och all annan mat nu när det bara är tre veckor kvar.
Har förresten fortfarande inte hört något om den där förbannade elräkningen så nu har jag lovat mig själv att inte tjata med på hyresvärden. Hon får skylla sig själv när hon inte har gjort ett skit för att hjälpa oss som hon lovade. Och hon har inte svarat på hur hon ska göra med varken lägenheten eller frysen. Vi köpte ju en frys när vi flyttade hit eftersom det inte fanns någon (vem fan har en lägenhet utan frys?!) och nu har vi frågat om hon vill köpa den och ha kvar den, men efter tre månader har hon fortfarande inte bestämt sig. Svårt val?

Aja. Nu kanske jag ska få i mig lite frukost så jag kan städa järnet sen! Hörs senare ♥



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: