2010-05-20
 20:26:50

03.00 ???

Jävligt trött och förbannad på vår hyresvärd just nu. Skrev ett sms igår som det tydligen ska ta mer än ett dygn att svara på. Hur svårt kan de va?!
Vi måste bestämma en träff med henne nästa vecka, för att gå till banken och fixa ut våra depositionspengar, annars kan vi inte få ut dom eftersom alla tre måste vara med när pengarna tas ut och Kim flyttar på fredag och jag på söndag. Plus att hon måste komma hit och kolla så att allt är okej i lägenheten innan.
Hur tänker människan?! BLÄÄÄÄ (har dessutom ringt utan att få svar, som vanligt...)

Jaja. Idag har jag iaf jobbat, fick tillåtelse att sitta i kassan hela dagen och bara chilla. Och jag orkade inte göra så mycket mer heller, åkte hemåt vid tjugo över två. Kimsing var dålig idag och var hemma, så sen dess har vi bara tagit det lugnt. Andreas var här en sväng och kollade på hockeyn, han har varit hemma sen i tisdags. Alla är verkligen sjuka nu.

Och det märker man särskilt på jobbet. En var hemma idag, Bonnie och jag är hängiga båda två, Evelina fick feber inatt och blev jättedålig.
Och eftersom Evelina har stått uppe hela nätterna och gjort baguetterna denna veckan så skulle vi inte haft någon där inatt. Men då kom chefen på den storartade idén att jag och Evelina skulle stå där tillsammans och hjälpas åt!
Ville ju inte tvinga Evelina stå där hela natten själv, så ställde upp.
Så inatt ska jag gå upp klockan 03.00 och hämta upp Evelina vid 03.30 för att ställa oss och göra 400 baguetter på tre timmar. Som tur är så går tiden jäkligt fort när man smörar (har ju gjort det förut...) och jag får sluta efter lunch imorgon.
Hoppas bara jag kan somna ikväll så det blir några timmars sömn så får jag ta igen resten imorgon...

Kim och jag har iaf varit och hämtat hit bilen nu så jag slipper gå den biten inatt och hämta den, så nu står den nästan utanför huset :) Fick även med oss lite tröstgodis som vi kan ha ikväll, vi är ju båda små sjuklingar..

Nu blir det vila i sängen, kanske kan somna till en stund.. :) Har ni det bra hemma? Puss ♥


Evelina och jag i slottsparken för ett tag sen :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: