2010-03-22
 16:46:28

yeaaa

20 min till stængning! Denna dagen har ændå gått rætt fort, æven om jag inte haft något att gøra och stått på facebook hela dagen! Haha. Karin kom med dagens kommentar: alltså vad fasen jobbar du med egentligen?!
Ja jag førstår att det ær många som undrar.. :) Och det får ni fortsætta gøra før jag orkar inte skriva det just nu.

Ska ivæg och træna direkt efter jobbet idag. Førra veckan blev det bara en løprunda och det ær ju lite før dåligt, æven før mig ;D Så idag ær det dags igen. Kim jobbar tydligen øver idag, så det kanske bara blir jag och Jeppe.

Nu ær det sista rasten och sen dags før promenaden hemåt :)


Maja

Jag är nyfiken på din hemlis! :)



PUBLICERAT: 2010-03-22, 23:09:44 | URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: