2010-03-14
 10:51:09

Yatsi

Godmorgon mina vänner!

Vaknade väldigt tidigt idag, sov inte så bra.. Så jag gick upp och började trixa med detta! Vad tycker ni? :)
Lite roligare än förut tycker jag iaf! :)

Kim ligger fortfarande och sover så jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Sitter med hörlurarna över hela skallen och lyssnar på Winnerbäck. Inte helt fel såhär på morgonkvisten :)
Igår var vi som sagt hos Emma & co (om ni undrar så är "co" Jossan och Tim!)
Vi kollade på FF, sen spelade killarna fifa och vi tjejer spelade yatsi. Som förövrigt är ett pensionärsspel! Tänker aldrig mer spela det Jossan, bara så du vet ;) Haha. Även om jag fick yatsi i sexor. Det var det mest spännande som hände under hela spelet. Sen fick jag ont i halsen. Fattar inte varför jag ens skrek. Jag kan ju inte ens spelet. Men så mycket som Jossan hade snackat om det innan så förstod jag ju att det var bra.
Men vad spelade det för roll när jag inte ens vann. Skitspel.

Sen var det melodifestival på tv. Det var ju kul. Jag fick ont i huvet eftersom Andreas sjöng Manboy en gång var tionde sekund. Eller skrek är nog ett bättre ord.
Jag tror han gillade killen mer än låten. Han var mer tänd på honom än alla tjejerna tillsammans. Typ.

Efter melodifestivalen anlände lite fler tjejer till vårt lilla partaj. Mycket trevligt :) Men efter ett tag blev Kim hungrig så vi beslöt oss för att gå och handla lite mat (kebab) och dom andra i sällskapet begav sig mot Yatsi. Inte spelet, ett uteställe. För er som inte vet bättre :)

När vi nästan var framme vid kebaben (efter en kissepaus vid kyrkan) tvärstannar Kim. Visar en liten grimas. "Har ju fan ingen plånbok med mig!!" Synd. Ingen mat för oss denna natt. Vi gick hem och åt lite mackor istället.
Ska också säga att kebaben inte ligger direkt mot vårt håll från Emma&co... 



Beviset...

 



Ja ni ser ju vad jag fick umgås
med hela kvällen..







KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: