2010-03-23
 09:51:41

tråååk

Høhø. Många undrar om min hemlis, men det ska den vara ett tag till. Hemlig alltså :) Ni får reda på det så fort jag kan berætta! Promise :) Værldens bæsta hemlis iaf !! :D Så glad, så glad.

Imorse nær jag vaknade var jag riktigt pigg. Men nu ær jag fan i værldens svacka alltså. Skulle kunna somna stående, hær och nu. Men væntar nog ett tag med det.

På fredag ska jag åka hem !! kan ni førstå detta? sjukt gutt. men den dagen kommer jag vara som ett vrak. først upp och jobba hela dagen och sen direkt sætta sig på ett tåg ut till Johan, Olle och bilen. Sen sætta sig och køra hela vægen hem, med ett mellanstopp i Linkøping som kanske inte direkt ær på vægen om man sæger så.
Och tænk er då att jag ska sitta hela vægen med fyra størda pojkar i bilen. Jag kommer vara mentalt størd i huvet nær jag kommer hem. Sådær tre på natten...
Men det får det vara vært !! :D

Nu væntar jag på att rasten ska børja, och sen då ta slut, så jag kan laga sallader. Kuul !!
(førresten så fick jag mina jobbklæder igår. efter tre månader. haha)



bjuder på dessa skønheter idag


Maja

Haha många som undrar, menar du mig och Malin? Du glömmer inte vår date torsdagen den 1:a väl? Puss



PUBLICERAT: 2010-03-23, 10:18:09 | URL: http://majasliviuppsala.blogspot.com/
Denise vem annars

Hahaha, joo fi faan men jag måste ju køra genom stan också framochtillbaka från o till jobbet så jag kmr fåp prova på det dær med. Jag ær så jævla nervøs alltså!



Ja min mamma flyttar hit om några veckor, min plastpappa bor redan hær ju:) Han kom 8 månader efter mig :)


Åsa

Haha. Maja, det ær fler som frågar på andra håll vettu ;)

Haha, ja det ær klart. Men vi ska nog klara detta Denise! Vi får ringa varandra och støtta varandra igenom oss turen varje morgon! Haha. Har du kul idag? ;)

Okej! Ska du bo med dom då eller ska du bo i den andra lægenheten som innan? :)



PUBLICERAT: 2010-03-23, 12:12:59 | URL: http://asanylander.blogg.se/
Åsa

Och nej maja, jag har inte glømt vår dejt! Den står uppskriven i allmanackan :D Vi får høras om en tid! Men kanske fika på førmiddagen? :)



PUBLICERAT: 2010-03-23, 12:14:12 | URL: http://asanylander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: