2010-03-21
 09:13:04

Sjukt tråkigt inlägg :P

Ja. Datorn har varit upptagen hela helgen så har inte kunnat skriva. I fredags var vi som sagt hos Andreas och Jeppe och mös. Först middag och sen spelade vi plump. Som jag var så snäll och lät Andreas vinna över mig såklart. Inte snällt att låta honom komma sist bara för att det var första gången.

Sen igår var jag på stan och lunchade med Ebba, sjukt länge sen vi träffades så det var riktigt kul :) Sen så köpte jag en bikini som jag tittat på så sjukt länge men har varit lite osäker på pga priset.. Plus att man inte kunde prova den i affären. Men jag köpte den iaf och den var fin :)
På kvällen bjöd Kim på goood mat och sen kom Andreas för att titta på hockeyn. Och senare kom även Josse och Tim och vi kollade på Millenium. såg ni det? Haha, vi hade världens diskussioner om vad som var med i filmen och inte :) Sen tog vi en omgång plump till, och denna gången lät vi alla Andreas vinna. Han blir så ledsen annars.

Kunde verkligen inte sova imorse, även om det blev rätt sent igår. Så nu ligger jag i soffan med datorn och en film på tvn. Har kommit fram till att jag är hemma om en vecka och det kommer bli sjukt gutt :D
Idag ska vi ut och springa en runda igen, och sen blir det FF på tvn klockan 3 !! :)
Sjukt tråkigt inlägg men där har ni min helg. Orkar inte skriva något mer. PUSS ♥



Gammal bild på älskling i danmark :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: