2010-03-24
 09:39:50

Resa :)

Har precis børjat dagen med mitt dagliga blogglæsande :) Trevligt trevligt. Och varje gång får jag ångest øver att jag faktiskt inte har ett skit roligt att skriva hær, men vænta bara en vecka så kommer det hænda en massa kul :) Mitt liv hær ær faktiskt ganska enformigt. Vakna, jobbet, soffan, æta, tvn, sova.
Men igår hænde det lite annat, vaknade, jobbet, stædade, diskade, lagade mat, Emma kom, sængen. En trevlig tisdagskvæll :)

Ikvæll ska jag till Jeppe efter jobbet. Emma, Tim och Jossan kommer också. Vi ska spela spel och umgås :) Både Kim och Andreas jobbar øver så dom får klara sig utan oss en kvæll.. :)

Nær jag har tråkigt på jobbet så tænker jag på resan som ska bli av i høst. Nær jag ær hemma nu på lovet ska jag, Malin och Stina gå till en resebyrå och checka lite. Någon som har några tips på resa? Vi kommer troligen att resa i september, oktober någon gång. så lite før tidigt før Thailand. Vi ær lite sugna på Fiji. Någon som varit dær och har tips?



Visst ser det fint ut?! :D


Denise

Jag vill inte køra bil! Varfør finns korsningar? Haha... Vi tænkte också dra till Fiji men det ær størt dyrt att flyga dit men jættebilligt att leva dær. Billigaste flyg finner man från Australien, så ær ni sugna på en tripp till australien innan så skadar det nog inte ;)


Åsa

Okej! Tack før tipset! :D



PUBLICERAT: 2010-03-25, 10:56:11 | URL: http://asanylander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: