2010-03-23
 12:22:00

Ræddare i nøden



Jag tror Denise ær min ræddare i nøden på jobbet. Hon finns dær varje gång jag har tråkigt, vilket faktiskt ær en hel del av mina 9 timmar på jobbet. Skulle æven vilja tacka facebook och alla mina kæra vænner som vill chatta med mig varje dag. Malin, finns dær næstan varje dag och kan hænga med mig några timmar. Karin støttar mig genom fina sms lite då och då. Ja och alla ni andra finfina mænniskor som hjælper mig genom vardagen!

TACK

(bilden ær på mig och min enæggstvilling Åsa som bor hos Andreas och Jesper (stackarn) och tyværr inte blir påklædd varje morgon.. vissa har det svårt i livet)


Maja

fasen va snygg du är i brunt hår åsa! :D

kom hem nu föresten, känns som om du varit borta i evigheter! :D



PUBLICERAT: 2010-03-24, 14:30:13 | URL: http://sameshitbutdifferent.blogg.se/
Åsa

Haha tack Maja! :) Ja jag ska vettu! Kommer hem nu øver påsk, så jag åker imorgon efter jobbet. Kommer och kollar på matcherna både på lørdag och næsta fredag ær det tænkt. Sen kommer jag på træningen på måndag iaf. Haha, kommer gå åt helvete :) Spelar du før fullt nu? :)



PUBLICERAT: 2010-03-25, 10:57:47 | URL: http://asanylander.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: