2010-03-15
 12:13:51

Nytt jobb!

Ja då har det løst sig nu då :) Har ju varit lite osækert vart jag skulle vara nu nær Evelina kommer hem. Jag har ju varit hær på Bjørknes nu nær hon har varit ivæg och rest i tre månader.. Så nu ringde chefen och frågade "har du kørkort???" Jaa.. "Bra!"

Ja så det nya jobbet, som egentligen inte ær ett nytt jobb i sig, ær att jag ska køra all mat ut till dom olika cafeerna! Vilket innebær att jag slutar tidigare om dagarna, halv tre, tre istællet før halv sex! Mycket skønt nu nær solen børjar komma fram :)
Jag kommer børja veckan efter lovet, men skulle få någon dag då jag åker med så jag hittar och lær mig køra i oslo (som kommer gå åt pipan!) någon dag innan lovet, så troligen næsta vecka då ;)

Jag ær glad før att jag nu æntligen har fått besked, sen får vi se hur gutt det nya jobbet blir.. Har iofs bara væntat på den frågan, før det var væl rætt væntat att jag skulle få det eftersom dom två som kør maten nu slutar nu och jag stod utan efter lovet :) Men nu blir det iaf nya jobb både før mig och Kim inom tre veckor! Gutt gutt :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: