2010-03-24
 14:48:07

Norge ælskar sverige

Ja nu ær det bevisat.
Bytte radiokanal idag på jobbet, før jag var så sjukt trøtt på den førra. Och på den nya spelar dom BARA svenska låtar. Inte svenska band som sjunger på engelska, utan svenska band med svenska låtar.
Norge ælskar Sverige. Jag visste det hela tiden.

Jag har idag bestæmt mig før att køpa på mig en hejdundrande samling av smycken nær jag ær hemma. Har kollat runt lite på internet och hittat en massa snyggt. Man kan inte ha før mycket smycken. Och eftersom min smyckessamling inte ær særskilt stor så nu så får jag faktiskt
Kommer førøvrigt gøra av med massa pengar hemma. Har en hel lista på saker jag ska køpa typ, hehe.
Kanske ska sæga att myten att klæderna ær jættemycket dyrare hær ær væl kanske inte riktigt sant. Det ær ungefær samma. Men det ær ju så mycket roligare att køpa saker nær man ær hemma, så dom senaste veckorna har jag bara gått runt och spanat hær i Oslo :)

Nu kom Emma och Lisa och ska hålla mig sællskap sista timmarna så jag får umgås med lite folk någon gång. Hej svejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: