2010-03-17
 17:08:49

Lite att fundera på..

Sökte ett jobb igår. Det enda jobbet jag har sökt. Bara för lite skojs skull.
Dom ringde idag.

Haha, jag tror att jag kan tycka det vore kul! Tjäna lite extra pengar! Men jag är lite kluven..
Jo, det är ett extrajobb som säljare på homepartyn.. Det vet ni vad det är va?
Ja isf ska jag åka ut på homepartyn och sälja kläder och väskor. Dom verkar fina och bra..
Man får själv välja hur mycket man vill jobba, men ungefär en/två kvällar i veckan, och det blir några extra tusen i månaden (om man säljer nåt då såklart) !!

Det jag funderar lite på är hur kul det är egentligen, och om jag känner att det är värt tiden. Ska jag ta det så vill man ju kunna göra det iaf en gång i veckan och om jag ska spela fotboll OCH sjunga i kören som jag ju gärna vill så blir det inte så många kvällar i veckan lediga.
Men vill ju samtidigt spara pengar nu, och om jag får posten i sommar igen så blir det inte så många timmar varje dag.. Och pengar är verkligen ett måste nu om den där resan ska bli av :)
Men det ska den absolut, eller hur brudar?

Jag fick iaf fundera, och skulle höra av mig strax innan jag kommer tillbaka till Kalmar igen, så jag har ju ungefär två månader på mig.. Vad tycker ni? Hjälp mig !!



ett litet ps. han sa att dom hade fått jättemånga ansökningar,
men att han inte hade börjat titta på några än.
Men han tyckte jag verkade så intressant så han ville kolla med mig först ;) Haha.

Sen är ju frågan hur många han säger så till ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: