2010-03-25
 10:55:17

Konsten att flirta..

Alltså vad ær det før fel på norrmæn egentligen? 
Jag ser inget fel i att killar flirtar. Men det finns ju grænser før hur man gør...
Varje gång dom kommer fram och ska handla något så får man en blink eller två. Det ær væl okej.
Men nær dom ska førsøka charma med ord, så blir det svårare. Sjukt konstiga metoder!
Dom flirtar hej vilt med alla tjejer som rør sig, i princip. Och jag tycker synd om killarna! Det hær ær ju faktiskt en skola, så varfør inte inføra en kurs? Konsten att flirta?
Jag blir rædd. Ær det samma nivå i Sverige??

Det konstiga ær att dom ger sig på såna oskønheter som jag, och inte porrskådisen och supermodellen som går på skolan. Aldrig någon som pratar med henne. Kanske ær hon mobbad. Kanske ær dom rædda att hon ska gøra en ny porrfilm. Dær och då, med dom.
Kanske vill dom inte ens få något. Kanske ær det så att dom flirtar før syns skull,
Kanske ær det så att dom i hemlighet møts nere på toaletterna i kællaren och har lite tjofaderullan med varandra.
Helt okej før mig.
(Varfør ska jag alltid balla ur?! førlåt før detta oerhørt onødiga inlægg.)

Det jag ville sæga var egentligen att norrmæn suger på att flirta.
Så singeltjejer, det finns inget att hæmta i norgeland.

Øver and out.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: